Zwroty i reklamacje

Reklamacje

W sklepie Kukartka.pl dokładamy wszelkich starań, by dostarczany towar był najwyższej jakości. Jeżeli jednak dotrze do Państwa produkt posiadający wadę fabryczną lub zostanie uszkodzony podczas przesyłki, prosimy o wypełnienie i przesłanie formularza reklamacyjnego wzór dostępny (tutaj). Nasz dział obsługi klienta ma czas 14 dni (od dnia otrzymania) na rozpatrzenie reklamacji. Zazwyczaj ten czas jest krótszy i pracownicy błyskawicznie podejmują niezbędne kroki w celu realizacji zgłoszonej reklamacji. Gdy reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie dział obsługi klienta skontaktuje się z Państwem w celu dokończenia procesu reklamacji.

Ważne: Bardzo prosimy, aby przy odsyłaniu towaru włożyć paragon do paczki, dziękujemy.

Kto płaci za przesyłkę?

Odesłanie paczki jest realizowane na Państwa koszt, dlatego możecie Państwo skorzystać z dowolnego sposobu wysyłki. Informujemy również, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych „za pobraniem”.

Zwroty

Zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, mają Państwo* prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek kosztów, w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży, w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki z zamówionym towarem, prosimy poinformować nas o swojej decyzji drogą mailową (poprzez formularz zwrotu dostępny tutaj)
Zwrot należności otrzymacie Państwo w takiej samej formie, jak dokonana płatność. Zwrot należności trafi na Państwa konto maksymalnie do 14 dni od dnia otrzymania przez nas zwracanego towaru. Jeśli płatność odbywała się za pobraniem, prosimy o wysłanie maila na sklep@kukartka.pl z numerem konta, na który odeślemy zwrot należności.
Odesłanie paczki jest realizowane na Państwa koszt, dlatego możecie Państwo skorzystać z dowolnego sposobu wysyłki. Informujemy również, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych „za pobraniem”.

Adres do nadania przesyłki:

Passion Cards Sp. z o.o.

Sklep internetowy

ul.Bukowska41
62-081 Wysogotowo

Ważne: Bardzo prosimy, aby przy odsyłaniu towaru włożyć paragon do paczki, dziękujemy.

Zwracany towar powinien zostać należycie zabezpieczony na czas transportu, nie może nosić śladów użytkowania, uszkodzeń oraz powinien być zwrócony wraz z kompletnym wyposażeniem i akcesoriami.

Nie odebranie opłaconego zamówienia z punktu odbioru lub od kuriera bez poinformowania sprzedawcy nie jest równoznaczne z odstąpieniem od umowy, gdyż firmy kurierskie obciążają sprzedawcę kosztami zwrotu. Dlatego jeśli klient wie, że paczka nie zostanie odebrana powinien niezwłocznie powiadomić o tym fakcie sprzedawcę w celu uniknięcia kosztów.

*Z prawa odstąpienia od umowy mogą skorzystać wyłącznie osoby fizyczne, które dokonały zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

 


do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium