
Reklamacje
W sklepie Kukartka.pl dokładamy wszelkich starań, by dostarczany towar był najwyższej jakości. Jeżeli jednak dotrze do Państwa produkt posiadający wadę fabryczną lub zostanie uszkodzony podczas przesyłki, prosimy o wypełnienie i przesłanie formularza reklamacyjnego wzór dostępny (tutaj). Nasz dział obsługi klienta ma czas 14 dni (od dnia otrzymania) na rozpatrzenie reklamacji. Zazwyczaj ten czas jest krótszy i pracownicy błyskawicznie podejmują niezbędne kroki w celu realizacji zgłoszonej reklamacji. Gdy reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie dział obsługi klienta skontaktuje się z Państwem w celu dokończenia procesu reklamacji.
Ważne: Bardzo prosimy, aby przy odsyłaniu towaru włożyć paragon do paczki, dziękujemy.
Kto płaci za przesyłkę?
Odesłanie paczki jest realizowane na Państwa koszt, dlatego możecie Państwo skorzystać z dowolnego sposobu wysyłki. Informujemy również, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych „za pobraniem”.
Zwroty
Zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, mają Państwo* prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek kosztów, w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży, w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki z zamówionym towarem, prosimy poinformować nas o swojej decyzji drogą mailową (poprzez formularz zwrotu dostępny tutaj)
Zwrot należności otrzymacie Państwo w takiej samej formie, jak dokonana płatność. Zwrot należności trafi na Państwa konto maksymalnie do 14 dni od dnia otrzymania przez nas zwracanego towaru. Jeśli płatność odbywała się za pobraniem, prosimy o wysłanie maila na sklep@kukartka.pl z numerem konta, na który odeślemy zwrot należności.
Odesłanie paczki jest realizowane na Państwa koszt, dlatego możecie Państwo skorzystać z dowolnego sposobu wysyłki. Informujemy również, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych „za pobraniem”.
Adres do nadania przesyłki:
Passion Cards Sp. z o.o.
Sklep internetowy
ul.Szumin 34
62-080 Tarnowo Podgórne
Zwracany towar powinien zostać należycie zabezpieczony na czas transportu, nie może nosić śladów użytkowania, uszkodzeń oraz powinien być zwrócony wraz z kompletnym wyposażeniem i akcesoriami.
Nie odebranie opłaconego zamówienia z punktu odbioru lub od kuriera bez poinformowania sprzedawcy nie jest równoznaczne z odstąpieniem od umowy, gdyż firmy kurierskie obciążają sprzedawcę kosztami zwrotu. Dlatego jeśli klient wie, że paczka nie zostanie odebrana powinien niezwłocznie powiadomić o tym fakcie sprzedawcę w celu uniknięcia kosztów.
*Z prawa odstąpienia od umowy mogą skorzystać wyłącznie osoby fizyczne, które dokonały zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.